World Wide Photo Walk 2010

24 lipca odbył się trzeci już coroczny World Wide Photo Walk Scotta Kelby’ego. Grzechem byłoby przepuścić taką okazję do połażenia po Łodzi z innymi entuzjastami pstrykania, nawiązania paru znajomości, porozmawiania o tym, o czym lubimy rozmawiać najbardziej i, przy okazji, sfotografowania naszego miasta z paru nowych stron. Dzięki zaangażowaniu Plastra Łódzkiego (wychwalam inicjatywę, nie polecam najeżonych błędami tekstów publikowanych na portalu), nasza edycja fotospaceru była również okazją do ponownego odwiedzenia Skansenu Łódzkiej Architektury Drewnianej, dzięki czemu mogłem wykonać parę zdjęć, których nie zrobiłem podczas ostatniej, nocnej wizyty.

Szczerze mówiąc, nie jestem szczególnie zadowolony z efektów mojego tegorocznego pstrykania. Z przyzwyczajenia zabrałem ze sobą „zestaw reportażowy”. Zdecydowanie lepszym pomysłem byłoby spakowanie jednego obiektywu tele lub jasnego standardu i nastawienie się na robienie zdjęć nieco innych, niż przy pozostałych tematach. Popełnianie błędów to niezastąpiona metoda uczenia się.

Tagi: ,

Skomentuj

